Wednesday 20 July 2011

Me & Him





 About Me And Him

sory if our photo no so romance


Aku mencintaimu bukan kerana duitmu dan rupamu kerana hati yang sangat mencintaimu ...




gambr ini kenangan aku dan dia
walaupun dia selalu marahi aku ... aku tetap btahan kerana aku sayang sama dia seorang ... semakin hary semakin berubah ... tpi tak walaupun mu berubah ... hati ku tetap sayangkan mu ... :) aku mahu hidup baha                     gia bersama nyr untuk selamanyr ... selagi aku masih hidup dlm dunia ini   selagi itu larh tangan aku tak kan lepas dari tangan mu ... :)  aku mahu  menjadi isteri yang baik untuk nyr ... :)
                                                                                   aku sentiasa bdoa agak  dirinya sihat ... :) 
                                                                               aku tak mahu kehilangan orang yang ku sayang .. :(
                                                                              
                                                                                 Aku hanya mencintaimu seorang ...

No comments:

Post a Comment